S1 A1: Inuti Eurotunneln, på gränsen mellan Storbritannien och Frankrike, hittas en kvinnas kropp. När liket lyfts upp står det klart att det här inte är ett vanligt mord. En spännande och komplicerad utredning på båda sidorna av Engelska kanalen inleds.