S10 A1: Säsongsstart. Ett nyhetsankare hittas död i sin pool och Neville är övertygad om att en populär tv-profil ligger bakom dådet. Men det visar sig snart att han befunnit sig i direktsändning vid tiden för mordet. Teamet får besök av en gammal kollega.