S2 A1: McNulty hittar en kvinnas lik i Baltimores hamn. Bodie åker till Philadelphia för att göra affärer åt Barksdalegänget, och Stringer Bell tar tåget till New York för att se vad som sker med gängets förtegna leverantörer.