S8 A1: Efter att ha hjälpt Carlos att dölja sitt brott, får Susan, Gabrielle, Bree och Lynette dåligt samvete. Toms och Lynettes äktenskap fortsätter att knaka i fogarna. Renee uppvaktar en sexig, ny granne.