S1, A1: Fastighetsmogulen dr Jerry Buss köper Lakers, skriver kontrakt med rookiesensationen Magic Johnson och välkomnar sina barn till familjeföretaget. Med dramatiska motgångar och chockerande vändningar fängslar laget fansen när dr Buss inställning förändrar NBA för alltid.