S1 A7: Gumball, Darwin och Anais måste hitta den perfekta mors dag-presenten. Blir det ett gulligt kort, en målning eller något helt annat? Innehåller underhållande klipp från de sex första säsongerna av ”Gumballs fantastiska värld”.