S3 A1: Hakeem har lämnats vid altaret. Lucious och Anika är gifta. Anika och Rhonda bråkar på ett hustak. Lucious utvecklar sin musik-streaming-tjänst men hamnar i konflikt med sin halvbror, Tariq, som leder en federal arbetsgrupp som utredar honom.