Great Expectations Episode 1
S1, A1: Pip, en föräldralös som längtar efter en bättre lott i livet, stöter på den förrymde fången Magwitch som för honom på en oväntad väg, och han hamnar i klorna på den mystiska och excentriska miss Havisham, som visar honom en mörk värld av möjligheter.