Världens bästa burgare Episode 1
S1, A1: I premiären ger sig Johan och Malin på jakt efter New York-burgarens själ. De besöker kändisarnas PJ Clarke’s som har serverat burgare i över 100 år till stammisar som Frank Sinatra.