S2, A1: Intervjuer med OS-guldmedaljören Lindsey Vonn och tv-legenden Al Michaels. Den forne NFL-cornerbacken och mediepersonligheten Domonique Foxworth samt författaren och krönikören Howard Bryant sitter med Bomani Jones vid runda bordet.