S7 A1: Paul Young har nu släppts ur fängelset och återvänder till Wisteria Lane med en mystisk, ny fru. Susan, Mike och M.J. bor i en lägenhet och har ont om pengar. Lynettes framgångsrika skolkamrat kommer på oväntat besök till familjen Scavos.