S8 A1: De senaste sex åren har Red pratat med Jalissa och hennes grupp med kändisvänner. Red söker upp Jalissa i LA och Nev och Kamie hjälper henne att avslöja en sanning som kan vända hennes Hollywood-kärlekssaga till en tragedi.