S1 A1: Efter framgången med presentationen av smartpatchen "Hatch" vinner Pyo Jaehyun, ordförande för Hatch, ytterligare popularitet. Han blir till och med tippad som presidentkandidat. Samtidigt återfår hans fru Taera sitt förlorade minne. Taera och hennes granne, Haesoo, utreder ett olöst fall från femton år tillbaka och besöker Hanwool mentalsjukhus där de möts av en chockerande sanning.