S1 A1: Aristokraten Christopher Tietjens ingår ett destruktivt äktenskap med societetslejonet Sylvia, som väntar en son som eventuellt är hans. Christopher bortser från hennes öppna flirtande med andra män och bestämmer sig för att vara henne trogen.