S4 A10: Meredith försöker rädda livet på en ambulanssjukvårdare som är fastklämd i ambulansen; Lexie har en patients liv i sina händer; Derek är beroende av en sjuksköterskas hjälp för att rädda en patient; Bailey försöker klara av både privatliv och jobb.