S6 A10: Högtidssäsongen passerar och Miranda får besök av sin pappa, som inte gillar hennes livsval; Mark och Lexie måste hantera att en kvinna från hans förflutna dyker upp; Thatcher ifrågasätter chefens beteende under den senaste tiden.