S2 A10: Andra säsongens slut. Tyrion vaknar och situationen är förändrad. Kung Joffrey belönar sina undersåtar. När Theon sätter sitt folk i rörelse ger Luwin honom några sista råd. Brienne tystar Jamie; Arya får en gåva av Jaqen; Dany beger sig till en märklig plats; Jon visar Qhorin vad han kan.