S5, A10: JD är irriterad över att Julie aldrig skrattar, så Elliot uppmuntrar honom att avslöja sina känslor för henne och Turk försöker lösa problemet med psykologi; Carla blir upprörd när vaktmästaren kallar en ny sköterska för en "snygg, yngre Carla".