S4 A10: Både Wendy och Taylor förbereder sig på en stor dag. Wags får kontakt med sin känsliga sida. Banden mellan Axe och Wendy blir starkare medan Connerty tar upp kontakten med någon från sitt förflutna. I rollerna: Damian Lewis, Paul Giamatti, Maggie Siff, Toby Leonard Moore, Condola Rashad m.fl. Del 10 av 12.