S1 A10: Jack är nu efterlyst och undviker polisen medan han arbetar med CTU för att hitta Teri och Kimberly. Samtidigt letar Tony och Nina reda på information om Gaines, samtidigt som en ny chef för CTU tar över. Senator Palmers liv svävar ännu i fara när de runt honom gör sitt bästa för att skydda honom.