S2, A11: När en medicinsk utrusning misslyckas på en tidigare Chastain-anställd startar en undersökning. När Mina och Bell arbetar för att komma till botten av det som gick fel, tar sig Devon an en annan patient som upplever mystiska magbesvär. Under tiden bildar Nic ett band med sin nya partner på kliniken och Conrads förhållande till familjen Barnett fortsätter att växa.