S3 A11: När Paulie och Christopher ombeds vikariera vid indrivningen av en skuld från en rysk maffiamedlem blir det till en mardrömsresa rakt in i South Jerseys mörka hjärta. Meadow misstänker att Jackie Jr. är otrogen mot henne.