S1 A11: Jack går på offensiven och tar med en av Gaines kollegor på en vild tur i en limousine för att hitta ledtrådar om var hans fru och dotter hålls gisslan. Samtidigt straffas Rick för att han skyddat Teri och Kimberly och senator Palmer får veta om en eventuell konspiration inom hans egen valkampanj.