S1 A12: En gammal rival till Neal föreslår att de ska utmana varandra i vem som kan genomföra en omöjlig förfalskning, nämligen att tillverka en unik vinflaska som ägts av Ben Franklin. Då Neals konkurrent använder sig av brutala och farliga metoder för att lyckas inser han att mycket mer än bara rätten att skryta står på spel. Han och Peter måste komma på hur de ska stoppa rivalen en gång för alla.