S6 A12: Medan den sittande administrationen handskas med ett förödande bakslag, blir den tidigare presidenten Charles Logan allt mer inblandad. Politikerna Pollock och Lennox trasslar in sig i en svår situation. Jack Bauer ställs inför hög press när han följer nya oväntade spår och med fara för livet ger sig ut för att förhindra att terroristerna gör det otänkbara.