S1 A13: Gaines chef förlorar till slut tålamodet med Gaines ineffektiva jakt på Jack, när Jack vänder på steken. Under tiden får Nina och Tony veta att konspirationen mot senator Palmer går djupare än de trodde och senator Palmer får överraskande nyheter från Maureen Kingsley.