S1 A13: För fyra år sedan satt Polaris på ett mentalsjukhus där hennes advokat rekryterade henne till mutanternas underjordiska rörelse. Idag blir systrarna Frost frustrerade när dr Campbell undkommer deras kidnappningsförsök.