S3 A13: Kan man någonsin fly från sitt förflutna? Carrie, Miranda och Samantha är som fiskar på torra land i det ungdomsfixerade, icke-rökande L.A. På östkusten blir sovrumsangelägenheterna bara värre för Charlotte och Trey.