S6 A13: Rachel försöker hjälpa sin bortskämda lillasyster Jill att bli självständig - men att Jill ska flirta med Ross ingår inte i planen. Monica vägrar erkänna att hon är sjuk och fortsätter försöka förföra Chandler.