S1 A14: Cleveland Jr. får ett jobb på sin fars favoritställe, The Broken Stool, för att tjäna lite extra pengar och för att lära sig att ta ansvar. När han börjar att göra förändringar bryter emellertid en gammaldags far-och-son-rivalitet ut. Under tiden tar Roberta sig an en rik rival, då hon övertygar Rallo att utföra ett bus som går alldeles för långt.