S2 A14: Den mystiska franska kvinnan Danielle Rousseau återvänder för att leda Sayid till en mystisk fånge som hävdar att han har kraschat på ön. Under tiden tar Sawyer Hurley till hjälp för att hitta ett djur som trakasserar honom.