S3 A15: Är vi 34 och på väg att fylla 13? Samantha anlitas av en väldigt förmögen 13-årig flicka för att planera århundradets Bat Mitzva. Carrie känner sig ung igen när hon träffar en ny kille som råkar bo hemma hos mamma och pappa.