S2 A15: Ett hemligt dubbelliv uppdagas när en mycket omtyckt egenföretagare hittas mördad på sitt kontor. Trots att det finns en uppsjö av misstänkta gärningsmän och tonvis av motiv och lögner, så är mördaren inte alls den man tror.