S6 A15: Robot Chicken ger dig fakta om vad som verkligen hände med helikoptern från Airwolf. Vi visar hur vi tror att iCarlys sista avsnitt blir. Vår version av låten som Dr. Noonian Soong rappade efter att ha skapat Data.