S2 A16: Gruppens framtid riskeras när Star tar chansen att göra något på egen hand. Maurice får chans att revanschera sig efter ett bråk med Carlotta, men ställs inför ett ultimatum som kan generera än mer drama för Midtown Sound-artisterna. Andy och Angel hamnar i bråk med Jahil, och Cotton försätts i en svår situation av en närstående.