S4 A16: Callaway träffar Peter och berättar att hon känner till att Neal är ute efter Ellens bevis i Empire State Building. Peter häpnas över nyheterna, men han känner lättnad över att hon också vill att byrån ska komma över bevisen innan Pratt gör det, även om det inte är säkert att de varken frikänner James eller förklarar Pratt skyldig.