S6, A17: Jordan, Ted och Todd är berättare i avsnittet: Jordan lägger sig i Elliots och Keiths förhållande; Ted försöker lösa en konflikt mellan sköterskorna och dr Kelso; Todd upptäcker att hans kall är plastikkirurgi.