S1 A18: Supergirl får en ny bundsförvant när den snabbe superhjälten The Flash plötsligt dyker upp ur ett alternativt universum och erbjuder sig att hjälp Kara i kampen mot Silver Banshee och Livewire, om han får hennes hjälp att återvända hem.