S1 A19: Då Faith blir jagad av både Väktarrådet, Wolfram & Hart och till och med Buffy fortsätter Angel att försöka omvända henne. Wesley ställs inför en lojalitetskris när han blir erbjuden en chans att än en gång bli en del av Väktarrådets specialteam.