S3 A19: När Donna börjar att vara ovanligt trevligt mot Cleveland börjar han att ifrågasätta hennes motiv. Samtidigt blir Cleveland Jr. förtjust i kyrkflickan, Vanessa, och han anmäler sig som frivillig för att följa med på en resa med kyrkan för att vinna pluspoäng. Emellertid hotar en rival att avslöja en häpnadsväckande hemlighet om Juniors förflutna.