S1 A2: Trots negativa recensioner och en redan existerande tendens att slösa pengar bestämmer sig Vince för att leasa en ny Rolls-Royce. Ari säger åt Vince att skaffa en "riktig" manager, vilket får den sårade Eric att granska sig själv. Drama hoppar över en repetition för "Vagina Monologues" för att tillsammans med kompisarna gå på en vild fest där skådespelerskan Jessica Alba är värdinna.