S1, A2: Efter att Magic Johnson chockat media och ber om att bli utbytt, utför dr Buss skadekontroll. När teamet välkomnar en ny tränare och viktiga rollspelare som säkrar Showtime, får barnen Buss mer ansvar – och press – från familjeföretaget.