Great Expectations Episode 2
S1, A2: Medan Pip fortsätter sin utbildning hos miss Havisham, blir han alltmer fäst vid hennes dotter Estella. I staden London får den korrupte och mäktige advokaten mr Jaggers ett brev som kommer att förändra Pips liv för alltid.