S1 A2: I det företrädesvis mormonska Twin Falls, Idaho, jobbar Bob, Eureka och Shangela med en grupp lokala dragdrottningar, ett queerpar som vill gifta om sig samt en musiker som är villig att öppna sitt sinne.