S1 A2: Ally låter Bridgette få ansvar för hennes hus i en dag. Bridge fantiserar om hur det skulle vara att leva som förmögen hemmavarande mamma. Nelson vaccinerar Larry utan att Rafi vet om det och kan godkänna det.