S1 A2: Taera kan inte tro att hon är Nr 50, lönnmördaren som sköt Haesoos far femton år tidigare. Samtidigt uppstår kaos på Hatch när superschimpansen Red dödas. De tre vännerna på Hatch inleder sin utredning. Haesoo träffar en informatör med hemligheter från Hanwool mentalsjukhus och ser något upprörande.