S5 A2: Arya anländer till Braavos. Pod och Brienne hamnar i knipa längs vägen. Cersei oroar sig för sin dotter i Dorne eftersom Ellaria Sand utkräver hämnd för Oberyns död. Stannis frestar Jon, och en rådgivare frestar Dany.