S1 A2: När Ben Grimes begär pengar i utbyte mot listan han tog från ett av Khalids kassaskåp måste Carter återvända till sina rötter för att få ihop summan. Rebecca är fast besluten om att ta reda på vem det är som har röjt soldaternas identiteter.