S8 A20: Susan försöker bygga en bil till MJ:s lådbilsrally. Bree ber henne att erkänna sina tidigare bedrifter. Lynette försöker ställa till det mellan Tom och hans flickvän. Renee får veta att Ben har en hemlighet.