S8 A24: En farlig situation gör att läkarna måste kämpa för sina liv samtidigt som de försöker rädda sina kollegor. Ben och Bailey tar ett beslut, Teddy får ett lockande förslag och Richard planerar en middagsbjudning för ST-läkarna.